dla menedżerów, szefów, zespołów obsługi klienta oraz osób zarządzających zespołami i przygotowujących się do budowania pozytywnych doświadczeń klientów
Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów sprzedaży i usługodawców. Uczestnicy nauczą się budowania relacji z klientem - również w trudnych sytuacjach takich jak uzasadnione reklamacje, krytyka, próby manipulacji przez klienta. Dowiedzą się jak zwiększyć satysfakcję oraz lojalność klienta i budować relację nastawioną na współpracę.
System Aktywnej Sprzedaży to program rozwojowy dla sił sprzedaży - osób, które mają za zadanie aktywnie poszukiwać nowych klientów. Szkolenie jest oparte o model AIDDA®.
Celem szkolenia jest: zwiększenie efektywności sprzedażowej poprzez wzmocnienie umiejętności aktywnej sprzedaży produktów i usług.
Na to szkolenie można uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).