Wsparcie dla menadżerów

Kryzys spowodowany przez pandemię zburzył dotychczasowy porządek i zmienił sposób działania wielu zespołów. Znaczna część pracuje zdalnie, część cały czas w bezpośrednim kontakcie z innymi. Ograniczenia dotychczasowych aktywności, praca w domu, zburzony rytm życia, do którego przywykliśmy spowodowały wiele napięć i niekorzystnych emocji. Większość z nas znalazła się w nowej sytuacji – niepewności i lęku, z którym różnie sobie radzimy. Część z nas bagatelizuje, część wypiera, część żartuje, jednak większość z nas się po prostu boi. O najbliższych, zdrowie, miejsca pracy i wynagrodzenie. Jednocześnie jesteśmy zobowiązani do stałej aktywności zawodowej. Absolutnie nowa rzeczywistość. Rzeczywistość, która wymaga od liderów nowych i często niestandardowych metod zarządzania. Niekoniecznie jednak jednolitych.

Jeśli potrzebujesz indywidualnego wsparcia, aby:

  • zbudować zdrowy dystans swój, i ludzi za których odpowiadasz
  • utrzymać wymagane przez Ciebie zaangażowanie zespołu
  • ograniczyć ryzyko destabilizacji i braku motywacji zespołu
  • być może, po prostu przetrwać

Zapraszamy Cię, do skorzystania z godzinnych indywidualnych telefonicznych lub on-line, sesji coachingowych, podczas których, dostarczymy konkretne metody i sposoby działania, na sytuacje z którymi masz do czynienia, tu i teraz.

Proponujemy następujące tematy:

  1. Odpowiedzialność. Jak ją obecnie definiować, budować i egzekwować?
  2. Samotność w pracy. Jak sobie z nią radzić? Fakty, interpretacje, projekcje.
    1. Procesy psychologiczne w dobie natłoku negatywnych informacji i niepewności dotyczącej przyszłości.
    2. Destrukcyjny wpływ interpretacji, projekcji, nastawień.
    3. Niezbędnik szefa – zestaw działań i konkretnych narzędzi neutralizujących negatywne projekcje w zespole
  3. Klaryfikacja. Jakich informacji i w jakiej formie oczekuje twój zespół.
    1. Definiowanie i nazywanie wizji, priorytetów i interesów szefa w obecnej sytuacji
    2. Definiowanie/redefiniowanie celów relacyjnych i biznesowych
    3. Przekazywanie trudnych decyzji
    4. Ustalanie procesu – monitoring, wsparcie, egzekwowanie
  4. Pomaganie członkom zespołu w sytuacji kryzysu. Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami członków zespołu?
    1. Rozwiązywanie konfliktów i napięć w zespole
    2. Trzystopniowy algorytm działania szefa w relacji z „osłabionym” członkiem zespołu
    3. Definiowanie pola wpływu i angażowanie do działania – perspektywa małych kroków do budowania poczucia sukcesu

Zapraszamy do kontaktu:

Tomasz Główka tel. 502-500-224,  glowka@kontraktosh.pl

Jarosław Jamroz tel. 501-352-910, jamroz@kontraktosh.pl

Wojciech Badura tel. 516 -187-265, badura@kontraktosh.pl

Handlowanie to gra – szkolenie otwarte (stacjonarne)

To program rozwojowy skierowany do sprzedawców , którzy chcą podnieść swoje umiejętności sprzedażowe poprzez ich rozwój: słuchania, pytania oraz klaryfikacji.
Celem szkolenia jest: wzmocnienie pewności i kompetencji u Key Account Menagerów (że są Konsultantami biznesowymi dla swoich kluczowych klientów poprzez sprzedaż rozwiązań), wypozycjonowanie KAM-ów jako Konsultantów biznesowych (poprzez przedstawienie dodanych wartości i budowanie zaufania w relacji z klientami), przypomnienie dla KAM-ów oraz praktyka w przećwiczeniu nawyków i najlepszych praktyk sprzedaży rozwiązań w relacji z kluczowymi klientami.

795481943
kontraktosh@kontraktosh.pl

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail