Dla kogo:
Dla handlowców i szefów sprzedaży, dla właścicieli biznesu chcących odzyskiwać zaległe należności
Czego się nauczysz:
- Jak rozmawiać z dłużnikami
- Jak nie dać się zbyć dłużnikowi
- Jak weryfikować rozmówcę w rozmowie telefonicznej
- Jak informować o niezapłaconych zobowiązaniach
- Jak radzić sobie z wymówkami klientów
- Jak kontraktować zapłatę oraz jak egzekwować dokumenty
- Jak doprowadzić dłużnika do brania odpowiedzialności za sytuację bez sięgania po sankcje
Forma zajęć:
- W zależności od potrzeb klienta – szkolenia mają formę jedno- lub dwudniowych warsztatów
- szkolenie zawiera elementy wykładu z ogromną dozą ćwiczeń praktycznych
- podczas szkolenia uczestnicy w grupach i indywidualnie ćwiczą poznane strategie zachowania i trenują interakcje podczas scen doświadczania
W przypadku pytań prosimy o kontakt
robert.zych@kontraktosh.pl
602632390