Powrót do listy szkoleń

Szkolenie: JAK RADZIĆ SOBIE W KRYZYSIE RELACJI SZEF – ZESPÓŁ

 

Dla kogo:

Dla szefów i liderów zarządzających zespołami

Czego się nauczysz:

  • Jak podejmować i rozumieć prawdziwe interesy i potrzeby
  • Jak przygotować się do wyboru najbardziej skutecznych scenariuszy działań
  • Jak uporządkować swoje emocje i przyjąć racjonalne sposoby działania
  • Jak odkryć i zrozumieć ważne bariery oraz powody niechęci lub demotywacji
  • Jak zmniejszyć konflikty na linii szef – zespół
  • Jak zwiększać współpracę i głębsze zrozumienie swoich interesów w zespole
  • Jak umożliwić sprawne działania pomiędzy członkami zespołu a szefem

Forma zajęć:

  • w zależności od potrzeb klienta – szkolenia mają formę jedno- lub dwudniowych warsztatów
  • szkolenie zawiera elementy wykładu z ogromną dozą ćwiczeń praktycznych
  • podczas szkolenia uczestnicy w grupach i indywidualnie ćwiczą poznane strategie zachowania i trenują interakcje podczas scen doświadczania
  • na życzenie klienta program może być realizowany jako indywidualne wsparcie i coaching

Jesteś zainteresowany szkoleniem?






Zgoda na otrzymywanie informacji (?)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (?)

Zobacz również

22 843 90 70
kontraktosh@kontraktosh.pl