Powrót do listy szkoleń

Szkolenie: JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM

 

Dla kogo:

Dla handlowców, szefów sprzedaży, usługodawców

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Jak odmówić ważnemu klientowi
  • Jak postawić granice w obliczu presji i manipulacji trudnego klienta
  • Jak poradzić sobie z ogólną, bolesną krytyką
  • Jak przyjmować uzasadnione reklamacje
  • Jak zatrzymać klienta
  • Jak budować z trudnym klientem relacje nastawione na współpracę
  • Jak zwiększyć satysfakcję i lojalność klienta do firmy
  • Jak świadomie prowadzić proces obsługi trudnego klienta
  • Jak zmniejszać negatywne osobiste emocje w relacji z trudnym klientem

Forma zajęć:

  • W zależności od potrzeb klienta – szkolenia mają formę jedno- lub dwudniowych warsztatów
  • szkolenie zawiera elementy wykładu z ogromną dozą ćwiczeń praktycznych
  • podczas szkolenia uczestnicy w grupach i indywidualnie ćwiczą poznane strategie zachowania i trenują interakcje podczas scen doświadczania

Image result for flaga brytyjska  Szkolenie prowadzimy również w języku angielskim How to deal with a difficult client

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji, lub chcą otrzymać pełny folder szkolenia zapraszamy do kontaktu:

Magdalena.trembinska@kontraktosh.pl

+ 48 668 636 463

Jesteś zainteresowany szkoleniem?






Zgoda na otrzymywanie informacji (?)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (?)

Zobacz również

22 843 90 70
kontraktosh@kontraktosh.pl

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail