Obsługa Klienta

Szkolenia z obsługi Klienta. Program skierowany jest do dyrektorów, menedżerów i specjalistów obsługi Klienta oraz osób odpowiadających za sprzedaż i rozwój biznesu. Program kompleksowo przedstawia problematykę od budowania i wdrażania filozofii i strategii obsługi Klienta w firmie po rozwiązywanie trudnych sytuacji w relacjach z klientem jak reklamacje, odzyskiwanie należności od Klienta tak, aby nie ucierpiały na tym relacje. Podstawę dydaktyczną stanowi Client Experience – program badawczy oraz „Klient w centrum uwagi” – autorski program treningowy prowadzony w Polsce dla szefów i zespołów opiekunów klienta, przygotowany przez Roberta Zycha i Małgorzatę Nowak. Szkolenia z obsługi Klienta ukierunkowane są na praktyczne ćwiczenia i rozwiązywanie trudnych sytuacji w relacji z Klientem.

Powrót do listy szkoleń
22 843 90 70
kontraktosh@kontraktosh.pl

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail