nasza strefa wiedzy

Czerp wiedzę.

Odkryj nasze materiały edukacyjne, poradniki oraz know-how.

Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1

artykuły

Zarządzanie​

Mity i korzyści z coachingu. Czy kultura coachingowa pomaga w budowaniu zdrowych relacji w firmie?

Coaching nie jest lekarstwem na wszystko (mity coachingu): W związku z coraz większą popularnością coachingu jako formy rozwoju, narosło wokół niego nie tylko sporo kłopotów definicyjnych ale także sporo mitów i stereotypów. Prowadzą one często do nierealnych oczekiwań oraz, w efekcie do rozczarowań tym sposobem pracy. Chcę nazwać najpopularniejsze z mitów, żeby pozbawić

Czytaj więcej »

Ufaj i kontroluj, czyli jak zarządzać skuteczną sprzedażą 2015?

Sprzedaż nigdy nie była jeszcze tak trudna. Nasycony rynek wymaga doskonalenia umiejętności i nieustannej adaptacji. O tym jak radzić sobie z zarządzaniem skuteczną sprzedażą, w jaki sposób się rozwijać oraz o micie charyzmy opowiada Robert Zych – trener, który od 20 lat wspiera managerów i zespoły sprzedaży.  Zanim przejdziemy do 2015, bardzo jestem

Czytaj więcej »

artykuły

Współpraca

Poznaj 10 zasad Shackletona (infografika)

Ta historia wydarzyła się ponad 100 lat temu. Badacze zarządzania do tej pory zachwycają się umiejętnościami motywowania i prowadzenia zespołu w zmianie przez ówczesnego lidera Ernesta Shakletona. Poznaj 10 strategii, którymi się kierował.

Czytaj więcej »

artykuły

Sprzedaż

Czy Twoi klienci chcą z Tobą rozmawiać?

Pozyskanie uwagi klienta. Brak przygotowania to przygotowanie do porażki. Benjamin Franklin Jakiś czas temu jeden z uczestników mojego szkolenia z aktywnej sprzedaży zadzwonił do mnie w panice: — Robercie, Twój model nie działa. Zadzwoniłem do stu moich potencjalnych klientów i nie umówiłem żadnego spotkania. To, co mówisz na szkoleniu, to bzdury. Uff, pomyślałem, nieźle jak na pierwsze wrażenie, które wywarł na mnie

Czytaj więcej »

artykuły

Przywództwo

Jak budować zespół decyzyjny?

Zainspiruj się doświadczeniem profesora Victora.H Vrooma z Yale of University jak efektywnie budować zespół, który będzie zdolny do rozwiązywania problemów decyzyjnych. Tworzenie zespołu decyzyjnego Tworząc zespół decyzyjny i dobierając do niego członków, warto wziąć pod uwagę przede wszystkim te osoby, które dysponują największą wiedzą w danej sprawie. Jeżeli

Czytaj więcej »

Szefowie, dobrze sformułowany problem to klucz do sukcesu w poszukiwaniu rozwiązań

Jak skutecznie formułować problem w angażowaniu zespołu do wspólnej pracy nad wyzwaniami, które stoją przed projektem lub organizacją? Materiał jest częścią programu rozwojowego Decision Making for Leaders we współpracy z prof. Victorem H. Vroomem Kiedy zastanawiamy się jak angażować zespół, kluczowe jest określenie problemu, przed którym stanęliśmy wspólnie z zespołem. Czasem

Czytaj więcej »

artykuły

Obsługa klienta

Agent ubezpieczeniowy cz. 2

AGENT UBEZPIECZENIOWY – PRACA NA POLECENIACH. TELEFON DO OSÓB Z „LISTY POLECAJĄCYCH” W części 1 opisałem, w jaki sposób można tworzyć tak zwaną listę polecających, za pomocą której początkujący agent może uzyskać swoje pierwsze polecenia do potencjalnych klientów. Kolejnym krokiem po stworzeniu listy jest kontakt z wybranymi osobami. Jak poprowadzić taką rozmowę?

Czytaj więcej »

artykuły

Efektywność osobista