DLA KOGO?
Dla menedżera: Twoje działania skoncentrowane na budowaniu Twojego autorytetu.
Najważniejszymi elementami są pogłębione doświadczenie Psychologii Szefa i zasad prowadzenia zespołu w pierwszych miesiącach szefowania, jej utrwalenie w czasie symulacji i omówienie wniosków.
Oczekiwanym efektem warsztatów jest wdrożenie umiejętności Psychologii Szefa i stosowanie zasad prowadzenia zespołu
Warsztat Psychologia szefa. Jak budować autorytet i zaangażowanie w zespole? przeznaczony jest dla młodych stażem, menadżerów , którzy chcą:
Aby się zapisać lub gdyby pojawiły się pytania w kwestii tego szkolenia skontaktuj się z : Joanna Bonisławska tel. +48 602 290 669, joanna.bonislawska@kontraktosh.pl
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO) {link do szkolenia}
Szkolenia mają formę 1 dniowych warsztatów biznesowych.
Innowacyjna gra strategiczna połączona z treningiem umiejętności.
Piątek 23.10.2020 r. godz: 09.00 do 17.00
Uczenie poprzez doświadczenie, grę szkoleniową, symulacje warsztatowe.
Uczestnicy otrzymują książkę Szefie Angażuj Zespół.
PROGRAM SZKOLENIA:
Tytuł modułu | Opis modułu |
09.00 – 10.30 Moduł DISC BAI. Wprowadzenie do różnorodności w zespole DISC BAI | − Nazwanie celów i przebiegu oraz oczekiwań uczestników szkolenia dotyczących prezentowanego programu. − Wprowadzenie do programu Psychologia Szefa – Jak budować autorytet? − Wprowadzenie do 6 ról zespołowych. − Jak kierować zróżnicowanym zespołem Ćwiczenie: Moje najsilniejsze talenty zespołowe. Jak diagnozować różnorodność w zespole, którym kieruję Narzędzia: DISC BAI Korzyści dla uczestników: Diagnoza swoich silnych stron w zarządzaniu. Mapa swojego zespołu |
10.30 -12:00 Moduł Psychologia Szefa Huragan Katrina (gra szkoleniowa)
| − Ćwiczenie: Uczestnicy zamieniają się w ekipy ratownicze. Przenosimy się do 2005 roku kiedy w Nowy Orlean uderzył Huragan Katrina. Uczymy się jak zarządzać zespołem w obliczu zmian i wyzwań. Trenujemy umiejętności: wyznaczania celów, radzenia sobie w kryzysie, planowania i współpracy w ekstremalnych warunkach. − Każdy z Menedżerów przygotowuje swoją strategię poprowadzenia misji ratowniczej. Pracujemy w taki sposób, aby ochronić ludzi przed powodziami, pożarami, zamieszkami. − Narzędzie: decyzja szefowska i expose lidera – karta expose i karta decyzji szefowskiej, dekalog zespołów ratunkowych do wykorzystania przez menedżerów − Korzyści dla uczestników: trening prowadzenia zespołu w wymagającym środowisku w którym zmiana jest normą. Uczymy się 10 zasad dobrej postawy w czasie kryzysu.
|
12.00 -15.30 Moduł Psychologia Szefa – Dobra postawa w kierowaniu zespołem
| − Ćwiczenie W oparciu o modele Psychologii Szefa trenujemy umiejętności komunikowania ważnych decyzji, doceniania, komunikowania nowego kontraktu, radzenia sobie z spadkiem motywacji w zespole. Ćwiczymy korzystając z modelu ćwiczeń i pracę z kamerą video. − Narzędzie: model 10 zasad dobrej postawy, model trudnej decyzji, model doceniania, model zawierania kontraktu, 4 stopniowy model radzenia sobie ze spadkiem motywacji − Korzyści dla uczestników: Wzmacniamy behawioralne umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach pracy z zespołem. Każdy szef trenuje konkretne umiejętności zawodowe potrzebne w codziennej pracy. Wszystko po to, aby zmniejszyć stres prowadzenia trudnych rozmów i zwiększyć satysfakcję szefa i pracownika ze współpracy
|
15:30 – 17:00 Moduł Psychologia Szefa – Zespół (specyfika polskich zespołów biznesowych)
| − Ćwiczenie W oparciu o modele Psychologii Szefa trenujemy umiejętności motywowania zespołu w fazach zależności i różnicowania a także konfrontacji z liderem. Ćwiczymy korzystając z modelu ćwiczeń i pracę z kamerą video. − Narzędzie: model Szefie Angażuj zespół opisany w książce − Korzyści dla uczestników: Wzmacniamy behawioralne umiejętności prowadzenia zespołu. Ćwiczymy efektywne przeprowadzanie zespołu od fazy bierności do różnicowania. Trenujemy radzenie sobie w trudnych sytuacjach grupowych takich jak faza kryzysu odpowiedzialności i faza konfrontacji z wartościami szefa
|
Podsumowanie warsztatu. Zadanie wdrożeniowe dla każdego uczestnika. Sesja informacji zwrotnej. Uruchomienie 6 tygodniowego wdrożenia na platformie on-line | Planowanie realnych działań. Przygotowanie planu realizacji Indywidualnego Celu Rozwojowego. Sesja Feed Forward. |
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE:
Terminy: | 23. 10. 2020 r. |
Czas trwania: | 1 dzień (09:00-17:00) |
Miejsce: | Sale Niedźwiedzia, Warszawa Mokotów |
Cena netto: | 1 500 zł netto + 23% VAT za osobę |
Trener: | Robert Zych |
Warunki organizacyjne: | Liczba uczestników: min 2 os – max 12 os. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu warsztatów w przypadku nie zebrania minimalnej liczny uczestników. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia lub maila oraz wpłata przed szkoleniem. Cena jest ceną netto i obejmuje usługę, badanie indywidualne DISC BAI, książkę Szefie angażuj zespół, catering (przerwy kawowe, lunch), skrypt szkoleniowy.
Do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT
Cena nie zawiera kosztów noclegu. |
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE:
Robert Zych
Współwłaściciel zarządzający Kontrakt OSH , szef, trener, coach
Od 1986 roku do 1993 handlowiec współpracujący z polskimi małymi firmami rodzinnymi. Do 1997 roku handlowiec i menedżer w globalnej korporacji. Od 1997 roku twórca i współwłaściciel Ośrodka Szkolenia Handlowców (OSH), który w 2002 roku połączył się z firmą Kontrakt w Grupę Szkoleniową Kontrakt -OSH. Odpowiedzialny za zarządzanie tą spółką. Współzałożyciel Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt i Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu Kontrakt.Autor książek dla liderów i handlowców: „Gen Sprzedawcy”, „Lider Sprzedaży”, „Klient w centrum uwagi” współautor książki dla szefów i coachów „Szef w roli Coacha” oraz książki jak rozwijają się zespoły „Szef w relacji z zespołem”.
Od 1997 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania w organizacjach.
Specjalizuje się w projektach dla liderów, szefów oraz aktywnej sprzedaży. Pracuje zgodnie z wartościami Kontrakt – OSH.
Jest skoncentrowany na osiąganiu efektów, tworzy warunki do rozwoju klientów i współpracowników. Pracuje w oparciu o metodologię Insight Discovery,
DISC BAI, LESTAN z Yale School of Managment. Jest coachem supervisorem Polskiej Izby Coachingu.
Szkolenie ze współpracy między działami skierowane jest do liderów, szefów organizacji, pracowników działu HR chcących wspierać managerów w procesie zmian.
Szkolenie skierowane jest szefów sprzedaży, handlowców i właścicieli biznesu. Uczestnik nauczy się jak budować pełen proces budowania relacji z klientem i nim zarządzać tak, aby przynosił długotrwały pozytywny efekt.