ZARZĄDZANIE ZMIANĄ – SZEF W OBLICZU EKSTREMALNYCH ZMIAN –GRYTVIKEN GAME (online)
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności w obszarze budowania autorytetu lidera w kryzysie, nabycie umiejętności właściwego reagowania w zmieniających się warunkach oraz zainspirowanie i poznanie 10 Strategii Angażowania Zespołu w zmianie.
DLA KOGO?
Grytviken Game to nowatorski program dla Liderów i Szefów, który rozwija umiejętności angażowania zespołów poprzez „zanurzenie” w prawdziwej historii, gdzie lider prowadzi zespół w zmianie, podejmując trudne wyzwania.
CZYM SIĘ CHARAKTERYZUJE? CO ZYSKASZ?
Uczestnicy programu wyruszają na wirtualną ekspedycję polarną, śledząc losy wyprawy Ernesta Shackletona i załogi okrętu, Endurance, którzy na początku XX wieku utknęli w lodach Antarktydy. Cały program prowadzimy w formie gry opierając się na maksymalnym zaangażowaniu uczestników w prawdziwą historię lidera i jego zespołu w zmianie.
Ten niezwykły case-study jest inspirującą nauką w takich obszarach jak:
✓ Prowadzenie zespołu w warunkach zmiany i niepewności.
✓ Budowanie silnej pozycji lidera.
✓ Budowanie jedności w zespole.
✓ Prowadzenie zespołu w sytuacjach kryzysowych.
✓ Inspirowanie zespołu.
✓ Utrzymywanie równowagi praca-wypoczynek (work-life balance).
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO) {link do szkolenia}
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
Robert Zych
Współwłaściciel zarządzający Kontrakt OSH, szef, trener, coach
Od 1986 roku do 1993 handlowiec współpracujący z polskimi małymi firmami rodzinnymi. Do 1997 roku handlowiec i menedżer w globalnej korporacji. Od 1997 roku twórca i współwłaściciel Ośrodka Szkolenia Handlowców (OSH), który w 2002 roku połączył się z firmą Kontrakt w Grupę Szkoleniową Kontrakt -OSH. Odpowiedzialny za zarządzanie tą spółką. Współzałożyciel Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt i Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu Kontrakt.
Autor książek dla liderów i handlowców: „Gen Sprzedawcy”, „Lider Sprzedaży”, „Klient w centrum uwagi”, współautor książki dla szefów i coachów „Szef w roli Coacha” oraz „Szef w relacji z zespołem”.
Od 1997 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania w organizacjach. Specjalizuje się w projektach dla liderów, szefów oraz aktywnej sprzedaży. Pracuje zgodnie z wartościami Kontrakt – OSH.
Jest skoncentrowany na osiąganiu efektów, tworzy warunki do rozwoju klientów i współpracowników. Pracuje w oparciu o metodologię Insight Discovery. Jest coachem supervisorem Polskiej Izby Coachingu.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Antarktyda, jako metafora wyzwań i trudnych czasów.
✓ Przygotowania do ekspedycji polarnej Grytviken Game.
✓ Antarktyda, jako metafora wyzwań w biznesie.
✓ Wprowadzenie zasad gry i pracy w zespołach.
✓ Rozpoczęcie ekspedycji.
2. „Trudności to…” Przekonania i wartości Lidera.
✓ Praca w zespołach.
✓ Typowanie najbardziej efektywnych strategii.
✓ Debriefing i dyskusja.
3. Prowadzenie zespołu w warunkach zmiany.
✓ Georgia Południowa.
✓ Georgia Południowa -> Pak lodowy.
✓ Dryfowanie.
✓ Zatonięcie Endurance.
4. Niepewność w zespole. Lider prowadzi zespół w zmianie.
✓ Tworzenie strategii.
✓ Wybór strategii.
✓ Prezentacja wyników i nagrań.
✓ Dyskusja + Wnioski ze strategii Shackletona.
5. Wyzwania i trudności w prowadzeniu zespołu w kryzysie.
✓ Pierwszy marsz po lodzie.
✓ Oceans Camp.
✓ Drugi marsz po lodzie.
6. Wytrwałość – Jak budować motywację zespołu.
✓ Patiens Camp.
✓ Przeprawa łodziami na Wyspę Słoniową.
✓ Rejs James Carid na Georgię Południową.
✓ Georgia Południowa.
7. Motywowanie zespołu. Podejmowanie wyzwań i ryzyka.
✓ Tworzenie strategii.
✓ Nagrywanie wystąpień.
✓ Wybór strategii.
✓ Dyskusja + Wnioski ze strategii Shackletona.
8. „Fortitudine Vincimus” – Wytrwałością Zwyciężamy.
✓ Dotarcie do Stromness.
✓ Życie na Wyspie Słoniowej.
✓ Dalsze losy Shackletona.
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Terminy: W przygotowaniu
Czas trwania: 1 dzień
Trenerzy: Robert Zych, Adam Staniszewski
Miejsce: Stacjonarnie: Sale Niedźwiedzia ul. Niedźwiedzia 12 B, 02-737 Warszawa lub usługa prowadzona w formie zdalnej
Cena netto: 1 650 zł/osobę +23% VAT Cena jest ceną netto i obejmuje usługę, komplet materiałów.
Warunki organizacyjne:
Osoba kontaktowa:
Robert Zych
tel. +48 602 632 390
robert.zych@kontraktosh.pl
dla menedżerów, szefów, zespołów obsługi klienta oraz osób zarządzających zespołami i przygotowujących się do budowania pozytywnych doświadczeń klientów
Szkolenie skierowane jest do osób chcących doskonalić swoje umiejętności w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Szkolenie cenione jest za praktyczny charakter. Uczestnicy doskonalą swoje umiejętności w zakresie kontaktu z nowym klientem: umawiania się na spotkania sprzedażowe, rozpoznawania potrzeb wymagającego klienta, prezentacji produktu/usługi, radzenia sobie z niechęcią i obiekcjami.
dla menedżerów, szefów, zespołów obsługi klienta oraz osób zarządzających zespołami i przygotowujących się do budowania pozytywnych doświadczeń klientów