Szkolenia z obsługi Klienta. Program skierowany jest do dyrektorów, menedżerów i specjalistów obsługi Klienta oraz osób odpowiadających za sprzedaż i rozwój biznesu. Program kompleksowo przedstawia problematykę od budowania i wdrażania filozofii i strategii obsługi Klienta w firmie po rozwiązywanie trudnych sytuacji w relacjach z klientem jak reklamacje, odzyskiwanie należności od Klienta tak, aby nie ucierpiały na tym relacje. Podstawę dydaktyczną stanowi Client Experience – program badawczy oraz „Klient w centrum uwagi” – autorski program treningowy prowadzony w Polsce dla szefów i zespołów opiekunów klienta, przygotowany przez Roberta Zycha i Małgorzatę Nowak. Szkolenia z obsługi Klienta ukierunkowane są na praktyczne ćwiczenia i rozwiązywanie trudnych sytuacji w relacji z Klientem.
dla menedżerów, szefów, zespołów obsługi klienta oraz osób zarządzających zespołami i przygotowujących się do budowania pozytywnych doświadczeń klientów
Szkolenie skierowane do handlowców, szefów sprzedaży i właścicieli firm. Uczestnicy nauczą się jak odzyskiwać zaległe należności. Poznają techniki rozmów z dłużnikami, radzenia sobie z wymówkami klientów, egzekwowania należności bez sięgania po sankcje.
Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów sprzedaży i usługodawców. Uczestnicy nauczą się budowania relacji z klientem - również w trudnych sytuacjach takich jak uzasadnione reklamacje, krytyka, próby manipulacji przez klienta. Dowiedzą się jak zwiększyć satysfakcję oraz lojalność klienta i budować relację nastawioną na współpracę.
Szkolenie skierowane jest szefów sprzedaży, handlowców i właścicieli biznesu. Uczestnik nauczy się jak budować pełen proces budowania relacji z klientem i nim zarządzać tak, aby przynosił długotrwały pozytywny efekt.