WULKAN to symulacja o budowaniu kultury organizacyjnej w oparciu o zaufanie. Wulkan to gra, w której kluczem do historii jest zaufanie. Gracze zostają podzieleni na dwa zespoły (Rozbitków i Tutejszych), które muszą zmierzyć się z różnorodnymi wyzwaniami, wymagającymi od nich podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Od samego początku podejmowane decyzje mają wpływ na kolejne etapy gry.
Gra nawiązuje do koncepcji „Emocjonalnego Konta bankowego”, którą Stephen R. Covey opisał w światowym bestsellerze „Siedem nawyków skutecznego działania”. Covey pokazuje, że ani rynek, ani zespół nie jest skuteczny, dopóki nie ma w nim zaufania.
Program ten skierowany jest do szefów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności prowadzenia rozwoju podwładnych poprzez coaching.
Szkolenie skierowane do handlowców, szefów sprzedaży i właścicieli firm. Uczestnicy nauczą się jak odzyskiwać zaległe należności. Poznają techniki rozmów z dłużnikami, radzenia sobie z wymówkami klientów, egzekwowania należności bez sięgania po sankcje.
System Sprzedaży AIDDA(S) skierowany jest do osób zajmujących się aktywną sprzedażą oraz zwiększeniem sprzedaży u stałych klientów. Szkolenie ze sprzedaży AIDDA(S) koncentruje się na ćwiczeniu praktycznych technik pozyskiwania uwagi klienta, budowaniu zainteresowania ofertą, prezentacji korzyści odpowiednich do typu osobowości klienta.