Warsztat Psychologia Szefa powstał na bazie naszych obserwacji obecnej rzeczywistości biznesowej oraz licznych rozmów z menedżerami różnego szczebla. Ta wymiana doświadczeń i opis typowych problemów potwierdziły, że szefowie coraz częściej funkcjonują w środowisku wymuszającym na nich działanie pod silną presją czasu i oczekiwań. Szczególnie kiedy pełnią nową rolę jako liderki/szefowie. Aby sprostać tym wszystkim wyzwaniom potrzebna jest z jednej strony właściwa postawa, a z drugiej umiejętności, które będą wspierały szefów w budowaniu odpowiedzialnych zespołów skutecznie realizujących założone cele i zadania.
Podstawowym celem jest przetrenowanie kluczowych algorytmów pracy Liderki/Lidera. Zbiór dobrych praktyk szefowskich, które w postaci konkretnych algorytmów będą dla Ciebie z jednej strony wsparciem w codziennej pracy z zespołem i pomogą zbudować jego odpowiedzialną postawę i zaangażowanie w realizację założonych celów i pojawiających się wyzwań, a z drugiej zaoszczędzą Tobie konfliktów w zespole, niepotrzebnych stresów i pomogą zaoszczędzić zawsze cenny czas.
Wierzymy, że taka formuła warsztatu będzie dla Ciebie atrakcyjna jako uczestnika oraz dostarczy Tobie wielu praktycznych wskazówek i inspiracji!
Warsztat skierowany jest do osób, które które szukają konkretnych rozwiązań i algorytmów działania na różne sytuacje szefowskie. Jeśli pełnisz funkcję (służbowo/projektowo/społecznie) jako Liderka/Lider/Koordynator/Organizator/Szefowa/Szef w zespole i odpowiadasz za motywowanie zespołu do osiągania wyzwań to ten warsztat jest dla Ciebie.
Warsztat szczególnie rekomendowany dla osób, które chcą:
W trakcie warsztatu przejdziemy przez symulację huraganu Katrina. Jest ona oparta na wydarzeniach, które zapoczątkowało uformowanie się 23 sierpnia 2005 roku jednego z największych i najbardziej śmiercionośnych huraganów w historii. Zgodnie z procedurami NHC (National Hurricane Center) otrzymał nazwę, która obiegnie cały świat i zyska ponurą sławę – Katrina. W ciągu kilku przerażających dni zabije niemal dwa tysiące ludzi i doszczętnie zniszczy półmilionowe miasto – Nowy Orlean. Wiele rodzin na ponad dwa lata straci dach nad głową. Huragan Katrina był wielką katastrofą i wielką tragedią. Wiele niewielkich błędów ludzkich, zaniedbań i krótkowzroczności sumowało się w tym trudnym czasie. Ale tak jak natura obnażyła ludzkie słabości, tak również natura wyciągnęła z nas to, co najlepsze w godzinie próby.
Wydarzenia z sierpnia 2005 roku inspirują do refleksji nad postawą cechującą lidera, którego zadaniem jest realizowanie założonych celów i pojawiających się wyzwań w środowisku presji czasu i oczekiwań, emocji oraz pojawiających się kryzysów. Realizując projekt doświadczymy środowiska, w którym będziemy musieli podejmować odważne decyzje o dużej jakości i efektywności. Jednocześnie ważna będzie współpraca i wdrożenie wzajemnych ustaleń. Proaktywność i inicjatywa oraz ryzyko i odwaga menedżerska będą mocno wpływały na końcowy rezultat projektu.
1. Skrypt Szkoleniowy
2. Dostęp do Platformy Wdrożeniowej Quico
3. One Pagery Wdrożeniowe z Narzędziami Psychologii Szefa
4. Książka Szef to zawód
5. Dostęp do Trenerów przez 3 miesiące po warsztacie – Mentoring Wdrożeniowy.
Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych.
Zapraszam również na moją oficjalną stronę robertzych.pl
Aby się zapisać lub gdyby pojawiły się pytania w kwestii tego szkolenia skontaktuj się z: Robert Zych
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO)
To program rozwojowy skierowany do sprzedawców , którzy chcą podnieść swoje umiejętności sprzedażowe poprzez ich rozwój: słuchania, pytania oraz klaryfikacji.
Celem szkolenia jest: wzmocnienie pewności i kompetencji u Key Account Menagerów (że są Konsultantami biznesowymi dla swoich kluczowych klientów poprzez sprzedaż rozwiązań), wypozycjonowanie KAM-ów jako Konsultantów biznesowych (poprzez przedstawienie dodanych wartości i budowanie zaufania w relacji z klientami), przypomnienie dla KAM-ów oraz praktyka w przećwiczeniu nawyków i najlepszych praktyk sprzedaży rozwiązań w relacji z kluczowymi klientami.
Szkolenie dla szefów i liderów sprzedaży, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności w aktywnym angażowaniu podwładnych w sprzedaż. Szkolenie oparte o doświadczenia polskich menedżerów.
To program rozwojowy skierowany do sprzedawców , którzy chcą podnieść swoje umiejętności sprzedażowe poprzez ich rozwój: słuchania, pytania oraz klaryfikacji.
Celem szkolenia jest: wzmocnienie pewności i kompetencji u Key Account Menagerów (że są Konsultantami biznesowymi dla swoich kluczowych klientów poprzez sprzedaż rozwiązań), wypozycjonowanie KAM-ów jako Konsultantów biznesowych (poprzez przedstawienie dodanych wartości i budowanie zaufania w relacji z klientami), przypomnienie dla KAM-ów oraz praktyka w przećwiczeniu nawyków i najlepszych praktyk sprzedaży rozwiązań w relacji z kluczowymi klientami.
Na to szkolenie można uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).