Szkolenia otwarte

Handlowanie to gra

Szkolenie otwarte (stacjonarne)

Szkolenie nastawione jest na trening konkretnych umiejętności handlowych. Omawiamy konkretne algorytmy na zgłaszane sytuacje.
Termin
2-3.12.2024 r.
Czas trwania
2 dni
Miejsce
Warszawa
Cena
2500 + 23% VAT

Cel szkolenia

Szkolenie nastawione jest na trening konkretnych umiejętności handlowych. Omawiamy konkretne algorytmy na zgłaszane sytuacje.

01. Część pierwsza: Pozyskiwanie nowych klientów. Upselling i crosseling.

02. Część druga: Finalizowanie transakcji z klientami. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas negocjacji i bieżącej współpracy.

” 

Opinie naszych klientów

Jesteśmy dumni z opinii naszych klientów i liderów branży. Poniżej przedstawiamy kilka znich.

Doskonały warsztat trenerski a metody i narzędzia, jakie stosują w pracy z grupą, przynoszą świetne rezultaty. Niezależenie czy trenują grupę menadżerów, czy handlowców zostawiają wiedzę i narzędzia do codziennego stosowania w pracy.

Jerzy Dziuba

Dyrektor handlowy, Network Expert

Szczerze polecam profesjonalizm oraz merytoryczne przygotowanie Roberta oraz Jego zespołu.

Jarosław Szymanik

Finance Director & Chief Accountant, Member of the Board, SteriScience Sp. z o.o

Znakomite szkolenia dla różnych poziomów kadry kierowniczej, wysoko ocenione przez uczestników. Polecam

Beata Stola

HR Director w Eden Springs Polska

Robert ma talent, pasję i doświadczenie. Jest świetnym trenerem i mentorem sprzedaży. Razem ze swoim zespołem dzielą się wiedzą z ambitnym profesjonalistami sprzedaży. Rekomenduję współpracę.

Grzegorz Turniak
Robert Zych to pionier szkoleń biznesowych w Polsce, specjalista zarządzania sprzedażą i przywództwa, superwizor trenerów i mentorów, coach, trener i mentor, doświadczony i wiarygodny mówca.
Jacek Santorski
psycholog społeczny i biznesu

W sposób bardzo praktyczny i pragmatyczny przekazują wiedzę, którą natychmiast można aplikować do swoich przypadków.

Remigiusz Kinas

Head of AI Grupa NEUCA

Godni zaufania i wiarygodni partnerzy biznesowi. Rozwiązania, które proponują są nieszablonowe i właściwie dopasowane do stojących przed organizacją wyzwań. Wysoko cenię współpracę z Kontrakt OSH za wymierne rezultaty i nastawienie na jakość oferowanych usług.

Monika Zalewska-Cebula

Senior HR Manager International

Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu ,,Decision Making For Leaders” – prowadzonym przez Pana Roberta Zycha. Jedno z najlepszych szkoleń w jakich brałem udział. Przede wszystkim świetny prowadzący z bardzo praktycznym podejściem do tematu – dużo przykładów „z życia wziętych” oraz ćwiczeń.
Jan Urbaś

Business Segment Manager – Sales Director 

Pobierz broszurę informacyjną

Dla kogo

Zajęcia te przeznaczone są dla osób, które:

Chcą budować długofalową współpracę z klientami w oparciu o zrozumienie ich potrzeb

Negocjują duże kontrakty

Zajmują się obsługą (przygotowanie oferty, negocjacje) przychodzących leadów​

Poszukują większej satysfakcji w handlowaniu​

Aktywnie sprzedają produkty swoich firm​

Program szkolenia

Dzień 1 - 10.00-17.00

01. Zebranie indywidualnych oczekiwań uczestników.

02. Klasyczne umiejętności budowania dobrych relacji z potencjalnymi klientami: budowanie pozytywnych nastawień u siebie i u potencjalnego klienta. Sposoby neutralizowania destrukcyjnych wyobrażeń po obu stronach.

03. Rozpoznawanie i uwzględnianie potrzeb jako baza do budowania długofalowej współpracy z klientem.

04. Handlowanie jako gra. Filozofia handlowania w rzeczywistości polskiej. (wykład, przykłady)

05. Debiuty handlowe – radzenie sobie z okazywanym brakiem zainteresowania potencjalnych klientów w kontakcie telefonicznym lub osobistym – „Nie jestem zainteresowany”. Sposoby nieinwazyjnego zjednywania klientów, przyciągania uwagi, wzbudzania zainteresowanie oraz rozpoznawania różnych motywów klientów. (analiza symulacji video, trening).

06. Sprzedaż aktywna i sprzedaż pasywna – specyfika różnych stylów sprzedaży.

07. Dojrzałość w sprzedaży – świadome prowadzenie procesu z klientem.

08. Diagnoza typów osobowości klientów (na bazie programów informacyjnych NLP). Co mówić i robić, aby zdobyć zaufanie i życzliwość klienta, odwołując się do jego podświadomości?”  (wykład, zapis i analiza video, trening).

09. Zakończenie warsztatu

Dzień 2 - 09.00-16.00

01. Handlowanie to gra. Przypomnienie kluczowych założeń filozofii handlowania.

02.Asertywność w kontaktach handlowych. Jak efektywnie korzystać z technologii asertywnych z uwzględnieniem perspektywy celów i wartości Handlowca. – podstawowe narzędzia obrony przed presją, manipulacją i krytyką klientów: odmowa handlowa, stawianie granic, poszukiwanie krytykizamglanie, zamiana oceny na opinię. (wykład, przykłady, symulacje realnych sytuacji, trening)

03. Zamykanie sprzedaży –jak „wyłapywać” sygnały gotowości klienta do dokonania transakcji. Jak skłonić klienta do podjęcia decyzji o zakupie bez poczucia wywierania na nim presji?

04. Targowanie się, czyli sztuka czynienie ustępstw. Jak zadowolić klienta, nie ulegając jego żądaniom? (Symulacje realnych negocjacji, trening). Co uwzględnić w procesie przygotowania do negocjacji końcowych, praktyczne zastosowanie metody tzw. „trójpolówki” w procesie targowania. (prace koncepcyjne, symulacje realnych negocjacji, trening).

05. „Trudny klient” – konstruktywne sposoby radzenia sobie z jego zachowaniami. Symulacje i scenki korekcyjne oparte na doświadczeniach uczestników. (psychodramy, prace indywidualne, zapis wideo i jego analiza)

06. Reklamacje– jak radzić sobie z uzasadnionymi i nieuzasadnionymi reklamacjami klientów.

07. Zakończenie warsztatu

Power Stories

COACHING GAME

Gra Coaching Game to narzędzie coachingowe wykorzystujące karty z fotografiami i słowami kluczowymi, które pomagają w refleksji, odkrywaniu nowych perspektyw i rozwoju osobistym.

Trenerzy

Robert
Zych

Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. 

Jarosław
Jamroz

Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi klienta, zajęciach handlowych, szefowskich, wdrażaniu procesu coachingu w organizacjach, sztuce prezentacji.

Dodatkowe informacje

Podsumowanie

Termin
2-3.12.2024 r.
Czas trwania
2 dni
Miejsce
Warszawa
Cena
2500 + 23% VAT

Opis programu

Szkolenie nastawione jest na trening konkretnych umiejętności handlowych. Omawiamy konkretne algorytmy na zgłaszane sytuacje.

Trenerzy​

Robert Zych

Jarosław Jamroz

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Zarezerwuj miejsce na szkolenie

Wypełnij formularz. Nasz zespół skontaktuje się, aby odpowiedzieć na nurtujące pytania i dokończyć proces formalności

Wypełnij formularz rejestracyjny