Pierwsze doświadczenia zawodowe związane są z dorywczą sprzedażą różnych produktów prowadzoną we własnym zakresie na swój rachunek jako źródło utrzymania umożliwiające pomyślne zakończenie studiów.
Kolejnym, już bardziej oficjalnym, etapem była praca w strukturach korporacyjnych jako sprzedawca oraz w następstwie awansów wewnętrznych jako menedżer. Sześć lat spędzonych w międzynarodowej korporacji pozwoliło poszerzyć horyzonty w zakresie rozumienia i funkcjonowania w relacji klient –firma, klient –sprzedawca ale również menedżer-pracownik i menedżer-zespól. Pewnym wyłomem na tej drodze rozwoju zawodowego był ponad roczny epizod w pracy czysto kreatywnej w agencji reklamowej przy tworzeniu przekazów reklamowych. Praca w agencji zaowocowała kolejnymi doświadczeniami i obserwacjami w zakresie metod budowania długotrwałych relacji z klientami.
Następne lata to czas pracy poświęcony na kontynuację doświadczeń sprzedażowych w mniejszej firmie, a potem zarządzanie całym przedsiębiorstwem prywatnym z branży poligraficznej. Ten czas przyniósł kolejne doświadczenia poprzez konfrontację zdobytej na studiach wiedzy menedżerskiej z rzeczywistością zarządzania ludźmi w polskich realiach.
Po latach spędzonych w strukturach sprzedażowych oraz jako menedżer nastąpił moment na podsumowanie swojej drogi życiowej i dalszego jej kierunku. Zbiegło się to w czasie z propozycją pracy w charakterze trenera przy prowadzeniu szkoleń z zakresu doskonalenia umiejętności sprzedażowych i menedżerskich. Propozycja została przyjęta i trwa do dzisiaj. Ponad dwadzieścia lat pracy trenerskiej i setki przeszkolonych osób w połączeniu z wcześniejszymi doświadczeniami dało też materiał do napisania książki z zakresu współpracy menedżera z pracownikami pt Szef w roli coacha, której to książki mam przyjemność być współautorem.