Szkolenia ze współpracy. Program skierowany do managerów i pracowników współpracujących w sytuacjach podatnych na konflikt. Pełny cykl szkoleń poświęcony jest współpracy a różnych płaszczyznach: współpracy z partnerami, współpracy wewnątrz zespołu oraz współpracy między działami. Uczestnicy nauczą się jak budować zaufanie w zespole, jak wyjść z kryzysu relacji szef-zespół, jak rozwiązywać konflikty. Podstawą dydaktyczną szkoleń ze współpracy jest książka Roberta Zycha „Docenić konflikt”. Szkolenia mają charakter praktyczny. Podczas szkoleń ze współpracy uczestnicy w grupach i indywidualnie ćwiczą poznane strategie zachowania i trenują interakcje podczas scen doświadczania.
Szkolenie z budowania zaufania w zespole skierowane jest do managerów i pracowników, którzy chcą nauczyć się rozwiązywania realnych konfliktów interesów między różnymi siłami wewnątrz firmy.
Szkolenie ze współpracy skierowane jest do szefów i liderów zarządzających zespołami. Skupia się na tematyce rozwiązywania konfliktu w relacji szef-zespół.
Szkolenie ze współpracy między działami skierowane jest do liderów, szefów organizacji, pracowników działu HR chcących wspierać managerów w procesie zmian.