Handlowanie to gra – szkolenie otwarte (stacjonarne)

22-23.04.2024 r.
Warszawa
2 dni
stacjonarnie / online (indywidualnie)
2500 + 23% Vat

Cel szkolenia

Szkolenie nastawione jest na trening konkretnych umiejętności handlowych. Omawiamy konkretne algorytmy na zgłaszane sytuacje.

Część pierwsza: Pozyskiwanie nowych klientów. Upselling i crosseling.
Część druga: Finalizowanie transakcji z klientami. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas negocjacji i bieżącej współpracy.

 

  • Jak budować dobry kontakt z klientem?
  • Jak rozpoznać i uwzględnić rzeczywiste potrzeby klientów?
  • Jak dopasować swój styl współpracy do typu osobowości klienta?
  • Jak twórczo reagować na różne, czasem mniej świadome, gry klientów?
  • Jak przekraczać osobiste ograniczenia w reagowaniu na trudne zachowania klienta?
  • Jak się targować, aby dbać o swoje interesy i satysfakcję klienta?
  • Jak przyjmować uzasadnione zażalenia klientów?

Dla kogo

Zajęcia te przeznaczone są dla osób, które:

  • chcą budować długofalową współpracę z klientami w oparciu o zrozumienie ich potrzeb
  • negocjują duże kontrakty
  • zajmują się obsługą (przygotowanie oferty, negocjacje) przychodzących leadów
  • aktywnie sprzedają produkty swoich firm
  • poszukują większej satysfakcji w handlowaniu
  • budowania dobrego kontaktu z klientem

  • rozpoznawania i uwzględniania rzeczywistych potrzeb klientów

  • dopasowywania stylu negocjacji do typu osobowości klienta

  • twórczego reagowania na gry klientów na bazie indywidualnego potencjału

  • przekraczania osobistych ograniczeń w reagowaniu na trudne zachowania partnera negocjacyjnego

  • targowania się

  • radzenia sobie z uzasadnionymi reklamacjami

Program szkolenia

1 dzień
  1. Zebranie indywidualnych oczekiwań uczestników.
  2. Klasyczne umiejętności budowania dobrych relacji z potencjalnymi klientami: budowanie pozytywnych nastawień u siebie i u potencjalnego klienta. Sposoby neutralizowania destrukcyjnych wyobrażeń po obu stronach.
  3. Rozpoznawanie i uwzględnianie potrzeb jako baza do budowania długofalowej współpracy z klientem.
  4. Handlowanie jako gra. Filozofia handlowania w rzeczywistości polskiej. (wykład, przykłady)
  5. Debiuty handlowe – radzenie sobie z okazywanym brakiem zainteresowania potencjalnych klientów w kontakcie telefonicznym lub osobistym – „Nie jestem zainteresowany”. Sposoby nieinwazyjnego zjednywania klientów, przyciągania uwagi, wzbudzania zainteresowanie oraz rozpoznawania różnych motywów klientów. (analiza symulacji video, trening).
  6. Sprzedaż aktywna i sprzedaż pasywna – specyfika różnych stylów sprzedaży.
  7. Dojrzałość w sprzedaży – świadome prowadzenie procesu z klientem.
  8. Diagnoza typów osobowości klientów (na bazie programów informacyjnych NLP). Co mówić i robić, aby zdobyć zaufanie i życzliwość klienta, odwołując się do jego podświadomości?”  (wykład, zapis i analiza video, trening).
  9. Zakończenie warsztatu.
2 dzień
  1. Handlowanie to gra. Przypomnienie kluczowych założeń filozofii handlowania.
  2. Asertywność w kontaktach handlowych. Jak efektywnie korzystać z technologii asertywnych z uwzględnieniem perspektywy celów i wartości Handlowca. – podstawowe narzędzia obrony przed presją, manipulacją i krytyką klientów: odmowa handlowa, stawianie granic, poszukiwanie krytykizamglanie, zamiana oceny na opinię. (wykład, przykłady, symulacje realnych sytuacji, trening)
  3. Zamykanie sprzedaży – jak „wyłapywać” sygnały gotowości klienta do dokonania transakcji. Jak skłonić klienta do podjęcia decyzji o zakupie bez poczucia wywierania na nim presji?
  4. Targowanie się, czyli sztuka czynienie ustępstw. Jak zadowolić klienta, nie ulegając jego żądaniom? (Symulacje realnych negocjacji, trening). Co uwzględnić w procesie przygotowania do negocjacji końcowych, praktyczne zastosowanie metody tzw. „trójpolówki” w procesie targowania. (prace koncepcyjne, symulacje realnych negocjacji, trening).
  5. Trudny klient” – konstruktywne sposoby radzenia sobie z jego zachowaniami. Symulacje i scenki korekcyjne oparte na doświadczeniach uczestników. (psychodramy, prace indywidualne, zapis wideo i jego analiza)
  6. Reklamacje – jak radzić sobie z uzasadnionymi i nieuzasadnionymi reklamacjami klientów.
  7. Zakończenie warsztatu.

Trener prowadzący

Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. 
Zapraszam również na moją oficjalną stronę robertzych.pl

Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi klienta, zajęciach handlowych, szefowskich, wdrażaniu procesu coachingu w organizacjach, sztuce prezentacji.

Szczegóły organizacyjne

  • Termin

    22-23.04.2024 r.

  • Czas trwania

    2 dni

  • Miejsce

    Warszawa Mokotów (szkolenie stacjonarne)

  • Cena

    2500 zł netto + 23% VAT za osobę

  • Trenerzy

    Robert Zych

Warunki organizacyjne

• Liczba uczestników: min 6 os – max 14 os.
• Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu warsztatów w przypadku niezebrania minimalnej liczny uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia lub maila oraz wpłata przed szkoleniem.
• Usługa prowadzona w formie zdalnej.
• Do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT.

  • Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia lub maila oraz wpłata przed szkoleniem.
  • Do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT.

Kontakt

Aby się zapisać lub gdyby pojawiły się pytania w kwestii tego szkolenia skontaktuj się z: Robert Zych

+48 602 632 390

robert.zych@kontraktosh.pl

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO),  którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie  (Instytucje Zarządzające RPO)

Zarezerwuj miejsce






    Zgadzam się na otrzymywanie informacji przez telefon i oświadczam, że zapoznałem się zPolityką Prywatności

    Zgadzam się na otrzymywanie informacji poprzez email i oświadczam, że zapoznałem się zPolityką Prywatności

    Zobacz również

    795481943
    kontraktosh@kontraktosh.pl

    Email marketing powered by FreshMail
     

    Email marketing powered by FreshMail