Powrót do listy szkoleń

Szkolenie: Handlowanie to gra – szkolenie otwarte

 

W razie pytań dotyczących tego szkolenia skontaktuj się z: Renata Gielo biuro@kontraktosh.pl, +48 605 305 715

ZAKRES SZKOLENIA

Zajęcia te przeznaczone są dla osób, które:

  • chcą budować długofalową współpracę z klientami w oparciu o zrozumienie ich potrzeb
  • negocjują duże kontrakty
  • zajmują się obsługą (przygotowanie oferty, negocjacje) przychodzących leadów
  • aktywnie sprzedają produkty swoich firm
  • poszukują większej satysfakcji w handlowaniu

 Zajęcia koncentrują się na uczeniu i trenowaniu:

  • budowania dobrego kontaktu z klientem
  • rozpoznawania i uwzględniania rzeczywistych potrzeb klientów
  • dopasowywania stylu negocjacji do typu osobowości klienta
  • twórczego reagowania na gry klientów na bazie indywidualnego potencjału
  • przekraczania osobistych ograniczeń w reagowaniu na trudne zachowania partnera negocjacyjnego
  • targowania się
  • radzenia sobie z uzasadnionymi reklamacjami

 

PROGRAM WARSZTATÓW

_________________________________________________________________Etap pierwszy (2 dni)

  1. Przywitanie, przedstawienie, zebranie indywidualnych oczekiwań uczestników.
  2. Budowanie oraz wzmacnianie relacji z klientem: (odsłanianie siebie, trudne pytania, skuteczne słuchanie)
  3. Rozpoznawanie potrzeb jako baza do budowania długofalowej współpracy z klientem.
  4. Handlowanie jako gra. Filozofia handlowania w rzeczywistości polskiej. (wykład, przykłady)
  5. Radzenie sobie z oporem klienta:   radzenie sobie z okazywanym brakiem zainteresowania potencjalnych klientów w kontakcie telefonicznym lub osobistym – „Nie jestem zainteresowany” radzenie sobie z zastrzeżeniem „Liczy się dla mnie tylko cena”.  Sposoby nieinwazyjnego zjednywania klientów, przyciągania uwagi, wzbudzania zainteresowania oraz rozpoznawania różnych motywów klientów. (symulacje, zapis wideo, trening).
  6. Diagnoza typów osobowości klientów. „Co mówić i robić, aby zdobyć zaufanie i życzliwość klienta, odwołując się do jego podświadomości?”  (wykład, analiza, zapis video)
  7. Typy osobowości klientów – sposoby prowadzenia rozmowy handlowej. Scenki korekcyjne.
  8. Targowanie się, czyli sztuka czynienie ustępstw. Jak zadowolić klienta, nie ulegając jego żądaniom? (Symulacje realnych negocjacji, trening)
  9. Zakończenie warsztatu.

____________________________________________________________________Follow up (1 dzień)

  1. Przywitanie, przedstawienie.
  2. Asertywność w kontaktach handlowych – podstawowe narzędzia obrony przed presją, manipulacją i krytyką klientów: odmowa handlowa, stawianie granic, poszukiwanie krytyki, zamglanie, zamiana oceny na opinię. (wykład, przykłady, symulacje realnych sytuacji, trening)
  3. Reklamacje – jak radzić sobie z uzasadnionymi i nieuzasadnionymi reklamacjami klientów.
  4. Praca nad indywidualnymi zapotrzebowaniami uczestników. (praca w parach, tworzenie listy casów, odczytanie na forum)
  5. Trudny klient” – konstruktywne sposoby radzenia sobie z jego zachowaniami. Symulacje i scenki korekcyjne oparte na doświadczeniach uczestników. (psychodramy, prace indywidualne, zapis wideo i jego analiza)
  6. Zakończenie warsztatu.

 

Terminy:Etap I: 25-26 października 2018

Follow up: 25 maja 2018

Czas trwania:szkolenie odbywa się w godzinach

Dz 1 9:30-17:00, Dz 2 9:00-16:00

Follow up 9:30-17:00

Miejsce:Sale Niedźwiedzia, Warszawa Mokotów
Cena:1950,00 zł/osobę udział w Etapie I

1000,00 zł./osobę udział w Follow up

Cena jest ceną netto i obejmuje usługę, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch w trakcie szkolenia.

Podczas szkolenia nie zapewniamy noclegu.

Do powyższej ceny należy doliczyć 23% VAT

Trenerzy:Wojciech Badura 

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO) {link do szkolenia}

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Liczba uczestników: min 6 os – max 14 os.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu warsztatów w przypadku nie zebrania minimalnej liczby uczestników.

Szkolenie dla grupy liczącej do 10 osób,  prowadzi jeden trener.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia mailem na adres biuro@kontraktosh.pl oraz wpłata przed szkoleniem.

Zapewniamy także specjalną gwarancję naszej firmy – osobom niezadowolonym z warsztatu zwracamy pieniądze za usługę (odliczając tylko koszty).

W przypadku odwołania swojego uczestnictwa na mniej niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zastrzegamy sobie prawo nie zwracania całej kwoty za szkolenie.

Aby się zapisać, skontaktuj się: Renata Gielo tel. +48 605 305 715, biuro@kontraktosh.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE SZKOLENIA OTWARTE

Zarezerwuj miejsce





Zgadzam się na otrzymywanie informacji przez telefon i oświadczam, że zapoznałem się z Polityką Prywatności
Zgadzam się na otrzymywanie informacji poprzez email i oświadczam, że zapoznałem się z Polityką Prywatności

22 843 90 70
kontraktosh@kontraktosh.pl

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail