Szkolenie nastawione jest na trening konkretnych umiejętności handlowych. Omawiamy konkretne algorytmy na zgłaszane sytuacje.
Część pierwsza: Pozyskiwanie nowych klientów. Upselling i crosseling.
Część druga: Finalizowanie transakcji z klientami. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas negocjacji i bieżącej współpracy.
Zajęcia te przeznaczone są dla osób, które:
Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych.
Zapraszam również na moją oficjalną stronę robertzych.pl
Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi klienta, zajęciach handlowych, szefowskich, wdrażaniu procesu coachingu w organizacjach, sztuce prezentacji.
• Liczba uczestników: min 6 os – max 14 os.
• Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu warsztatów w przypadku niezebrania minimalnej liczny uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia lub maila oraz wpłata przed szkoleniem.
• Usługa prowadzona w formie zdalnej.
• Do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT.
Aby się zapisać lub gdyby pojawiły się pytania w kwestii tego szkolenia skontaktuj się z: Robert Zych
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO)
System Sprzedaży AIDDA(S) skierowany jest do osób zajmujących się aktywną sprzedażą oraz zwiększeniem sprzedaży u stałych klientów. Szkolenie ze sprzedaży AIDDA(S) koncentruje się na ćwiczeniu praktycznych technik pozyskiwania uwagi klienta, budowaniu zainteresowania ofertą, prezentacji korzyści odpowiednich do typu osobowości klienta.
Szkolenie ze współpracy skierowane jest do szefów i liderów zarządzających zespołami. Skupia się na tematyce rozwiązywania konfliktu w relacji szef-zespół.
Dla liderów i menedżerów, którzy chcą budować zaangażowane zespoły