Powrót do listy szkoleń

Szkolenie: Handlowanie to gra – szkolenie otwarte

 

W razie pytań dotyczących tego szkolenia skontaktuj się z: Renata Gielo biuro@kontraktosh.pl, +48 605 305 715

ZAKRES SZKOLENIA

Zajęcia te przeznaczone są dla osób, które:

  • chcą budować długofalową współpracę z klientami w oparciu o zrozumienie ich potrzeb
  • negocjują duże kontrakty
  • zajmują się obsługą (przygotowanie oferty, negocjacje) przychodzących leadów
  • aktywnie sprzedają produkty swoich firm
  • poszukują większej satysfakcji w handlowaniu

 Zajęcia koncentrują się na uczeniu i trenowaniu:

  • budowania dobrego kontaktu z klientem
  • rozpoznawania i uwzględniania rzeczywistych potrzeb klientów
  • dopasowywania stylu negocjacji do typu osobowości klienta
  • twórczego reagowania na gry klientów na bazie indywidualnego potencjału
  • przekraczania osobistych ograniczeń w reagowaniu na trudne zachowania partnera negocjacyjnego
  • targowania się
  • radzenia sobie z uzasadnionymi reklamacjami

 

PROGRAM WARSZTATÓW

_________________________________________________________________Etap pierwszy (2 dni)

  1. Przywitanie, przedstawienie, zebranie indywidualnych oczekiwań uczestników.
  2. Klasyczne umiejętności budowania dobrych relacji z potencjalnymi klientami: budowanie pozytywnych nastawień u siebie i u potencjalnego klienta. Sposoby neutralizowania destrukcyjnych wyobrażeń po obu stronach.
  3. Rozpoznawanie i uwzględnianie potrzeb jako baza do budowania długofalowej współpracy z klientem.
  4. Handlowanie jako gra. Filozofia handlowania w rzeczywistości polskiej. (wykład, przykłady)
  5. Debiuty handlowe – radzenie sobie z okazywanym brakiem zainteresowania potencjalnych klientów w kontakcie telefonicznym lub osobistym – „Nie jestem zainteresowany”. Sposoby nieinwazyjnego zjednywania klientów, przyciągania uwagi, wzbudzania zainteresowanie oraz rozpoznawania różnych motywów klientów. (analiza symulacji video, trening).
  6. Sprzedaż aktywna i sprzedaż pasywna – specyfika różnych stylów sprzedaży.
  7. Dojrzałość w sprzedaży – świadome prowadzenie procesu z klientem.
  8. Diagnoza typów osobowości klientów (na bazie programów informacyjnych NLP). Co mówić i robić, aby zdobyć zaufanie i życzliwość klienta, odwołując się do jego podświadomości?”  (wykład, zapis i analiza video, trening).
  9. Zakończenie warsztatu.

____________________________________________________________________Etap drugi (2 dni )

  1. Przywitanie, przedstawienie.
  2. Handlowanie to gra. Przypomnienie kluczowych założeń filozofii handlowania.
  3. Asertywność w kontaktach handlowych. Jak efektywnie korzystać z technologii asertywnych z uwzględnieniem perspektywy celów i wartości Handlowca. – podstawowe narzędzia obrony przed presją, manipulacją i krytyką klientów: odmowa handlowa, stawianie granic, poszukiwanie krytyki, zamglanie, zamiana oceny na opinię. (wykład, przykłady, symulacje realnych sytuacji, trening)
  4. Zamykanie sprzedaży – jak „wyłapywać” sygnały gotowości klienta do dokonania transakcji. Jak skłonić klienta do podjęcia decyzji o zakupie bez poczucia wywierania na nim presji?
  5. Targowanie się, czyli sztuka czynienie ustępstw. Jak zadowolić klienta, nie ulegając jego żądaniom? (Symulacje realnych negocjacji, trening). Co uwzględnić w procesie przygotowania do negocjacji końcowych, praktyczne zastosowanie metody tzw. „trójpolówki” w procesie targowania. (prace koncepcyjne, symulacje realnych negocjacji, trening).
  6. Trudny klient” – konstruktywne sposoby radzenia sobie z jego zachowaniami. Symulacje i scenki korekcyjne oparte na doświadczeniach uczestników. (psychodramy, prace indywidualne, zapis wideo i jego analiza)
  7. Reklamacje – jak radzić sobie z uzasadnionymi i nieuzasadnionymi reklamacjami klientów.
  8. Zakończenie warsztatu.

 

Terminy:Etap I: 2020 w trakcie ustaleń

Etap II: 28-29 listopada 2019

Czas trwania:szkolenie odbywa się w godzinach

Dz 1 9:30-17:00, Dz 2 9:00-16:00

Miejsce:Sale Niedźwiedzia, Warszawa Mokotów
Cena:2100,00 zł/osobę udział w Etapie I

przy zapisie na dwa etapy 10% rabatu

Cena jest ceną netto i obejmuje usługę, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch w trakcie szkolenia.

Podczas szkolenia nie zapewniamy noclegu.

Do powyższej ceny należy doliczyć 23% VAT

Trenerzy:Wojciech Badura , Jarosław Jamroz

Na to szkolenie można uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO) {link do szkolenia}

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Liczba uczestników: min 6 os – max 14 os.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu warsztatów w przypadku nie zebrania minimalnej liczby uczestników oraz, że dla grupy do 8 osób szkolenie może prowadzić jeden trener.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia mailem na adres biuro@kontraktosh.pl oraz wpłata przed szkoleniem.

Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do nie zwracania całej wpłaconej kwoty za szkolenie.

Aby się zapisać, skontaktuj się: Renata Gielo tel. +48 605 305 715, biuro@kontraktosh.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE SZKOLENIA OTWARTE

Zarezerwuj miejsce





Zgadzam się na otrzymywanie informacji przez telefon i oświadczam, że zapoznałem się z Polityką Prywatności
Zgadzam się na otrzymywanie informacji poprzez email i oświadczam, że zapoznałem się z Polityką Prywatności

Zobacz również

22 843 90 70
kontraktosh@kontraktosh.pl

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail