Celem szkolenia jest wyposażenie szefów w narzędzia budowania zaangażowanego zespołu. Szkolenie koncentruje się na treningu 3 umiejętności liderskich:
Umiejętności w tym zakresie pozwalają budować angażującego środowiska pracy i rozwijać autonomiczne zespoły, tak aby oszczędzać czas i wspólnie z zespołem realizować założone cele i pojawiające się wyzwania.
Warsztat szczególnie rekomendowany dla osób, które chcą:
MODUŁ 1.
5 wartości wzmacniających efektywność autonomicznych zespołów
Ćwiczenie: Grywalizacja w ramach pierwszego filarów ODWAGA i CZYTELNOŚĆ. Trening umiejętności z zakresu czytelnego przekazywania intencji szefa i otwierania ważnych tematów we współpracy z zespołem
Narzędzia: Power Stories Szychta + Model Zarządzania Mechanizmem Projekcji – Jak być czytelnym szefem i niwelować nieporozumienia w zespole?
Cel: Wzmocnienie umiejętności angażowania zespołu do realizacji założonych celów i wyzwań poprzez transparentność i konstruktywną komunikację
Moduł 2.
kluczowe filary zaangażowanego zespołu
Ćwiczenie: Grywalizacja w ramach filarów EMPOWERMENT oraz WSPÓŁPRACA. Trening umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów z pracownikami metodą konsultacyjną
Narzędzia: Power Stories Szychta + Kontinuum Zaangażowania prof. Victora H. Vroom’a z Yale School of Management w USA – Jak łączyć mądrość i potencjał zespołu z wiedzą i umiejętnościami szefa?
Cel: Wzmocnienie umiejętności szefowski z zakresu podejmowania decyzji i realizacji celów w oparciu o parametr jakości i wdrożenia.
MODUŁ 3.
Decyzja/Konsultacja indywidualna i grupowa – trening
Ćwiczenie: Poznanie modelu Decyzji/Konsultacji Indywidualnej/Konsultacji Grupowej. Trening umiejętności stosowania w praktyce 3 technik poprowadzenia zespołu do osiągnięcia wysokiej jakości.
Narzędzia: Standardy Pracy Szefa – Model Decyzji, Konsultacji Indywidualnej, Konsultacji Grupowej. – Jak przekazywać ważne decyzje budując autonomię działania? Jak prowadzić rozmowy w modelu konsultacyjnym?
Cel: Wzmocnienie umiejętności elastycznego stosowania 3 stylów liderskich w zależności od wymagań sytuacji, potrzeb zespołu i wyzwań biznesowych.
MODUŁ 4.
Facylitacja i delegowanie – trening
Ćwiczenie: Grywalizacja w ramach filaru EFEKTYWNOŚĆ Poznanie modelu Facylitacji/Delegowania. Trening umiejętności stosowania w praktyce 2 technik poprowadzenia zespołu do osiągnięcia wysokiej jakości poprzez autonomię działania.
Narzędzia: Standardy Pracy Szefa – Model Facylitacji, Model Delegowania Shermanna. – Jak delegować zadania i obowiązki, aby zadbać o wysoką jakość i prawidłowe wdrożenie
Cel: Wzmocnienie umiejętności elastycznego stosowania 2 stylów liderskich w zależności od wymagań sytuacji, potrzeb zespołu i wyzwań biznesowych.
PODSUMOWANIE WARSZTATU.
Zadanie wdrożeniowe dla każdego uczestnika. Sesja informacji zwrotnej. Zaplanowanie 2 sesji wdrożeniowych online dla grupy szkoleniowej.
Planowanie realnych działań. Przygotowanie planu realizacji Indywidualnego Celu Rozwojowego.
Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych.
Zapraszam również na moją oficjalną stronę robertzych.pl
Prowadzę szkolenia z zakresu procesu sprzedaży, aktywnego pozyskiwania rynku, zarządzania i kierowania zespołem oraz efektywnej komunikacji.
Aby się zapisać lub gdyby pojawiły się pytania w kwestii tego szkolenia skontaktuj się z: Robert Zych
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO)
Celem tego warsztatu jest przekazanie wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz przez które przechodzi każda grupa mająca lidera oraz dostarczenie pomysłów jak radzić sobie z różnymi zachowaniami pracowników podczas tych faz. Dostarczamy umiejętności dostrzeżenia i spożytkowania tych tendencji w grupie, które stanowią potencjał do wykorzystania oraz zneutralizowania zachowań negatywnych i destrukcyjnych. Mamy nadzieję, że ta wiedza i umiejętności pozwolą na zmniejszenie emocjonalnych koszów pracy lidera oraz pozwolą kierować energię grupy w stronę korzystnych i konstruktywnych zachowań.
To program rozwojowy skierowany do sprzedawców , którzy chcą podnieść swoje umiejętności sprzedażowe poprzez ich rozwój: słuchania, pytania oraz klaryfikacji.
Celem szkolenia jest: wzmocnienie pewności i kompetencji u Key Account Menagerów (że są Konsultantami biznesowymi dla swoich kluczowych klientów poprzez sprzedaż rozwiązań), wypozycjonowanie KAM-ów jako Konsultantów biznesowych (poprzez przedstawienie dodanych wartości i budowanie zaufania w relacji z klientami), przypomnienie dla KAM-ów oraz praktyka w przećwiczeniu nawyków i najlepszych praktyk sprzedaży rozwiązań w relacji z kluczowymi klientami.
Na to szkolenie można uzyskać dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).