Wejdź na szczyt Annapurny w pierwszej kobiecej ekspedycji i przeżyj wyzwania zarządzania zespołem w ekstremalnych warunkach.
O grze
Annapurna Game to symulacja, która zabiera uczestników na wirtualną wyprawę na Annapurnę pod przewodnictwem Arlene Blum z 1978 roku. Uczestnicy doświadczają zarządzania zespołem w jednym z najbardziej niebezpiecznych środowisk na świecie, ucząc się kluczowych umiejętności lidera w ekstremalnych warunkach.
Poprzedni
Następny
Formuła/ Metodologia gry
Struktura gry:
Uczestnicy:
6-180 osób, podzielonych na zespoły.
Metafora:
Symulacja jako analogia do zarządzania projektami w dynamicznym środowisku biznesowym.
Etapy gry:
Zespoły podejmują decyzje na kluczowych etapach wyprawy, które wpływają na końcowe wyniki.
Metodologia:
Interaktywne decyzje:
Skuteczność decyzji zależy od zdobytych punktów efektywności.
Historia Arlene Blum:
Inspiracja i platforma do nauki i dyskusji na temat współpracy, komunikacji i liderowania.
Cele
01. Wzmocnienie umiejętności liderowania: Rozwijanie kompetencji w zakresie zarządzania zespołem różnorodnych i silnych osobowości.
02. Elastyczność decyzyjna: Nauka kiedy warto być dyrektywnym, a kiedy wspierać partycypację.
03. Zarządzanie konfliktami: Udoskonalanie komunikacji wspierającej współpracę i rozwiązywanie konfliktów.
04. Świadomość różnorodności: Rozumienie i wykorzystywanie różnorodności zespołu w celu budowania efektywności.
05. Wspólne rozwiązywanie problemów i wymiana dobrych praktyk.
Kompetencje
Zarządzanie w modelu konsultacyjnym:
Podejmowanie decyzji na bazie opinii zespołu.
Prezentowanie i obrona decyzji:
Komunikowanie wypracowanych rekomendacji i ich merytoryczne uzasadnienie.
Praca z informacją zwrotną:
Wykorzystanie feedbacku do poprawy efektywności działań.
Zaawansowane umiejętności:
Współpraca z zespołem wartości i przekonań:
Budowanie jedności wokół wspólnych celów.
Kształtowanie autorytetu:
Rozwijanie autorytetu opartego na rekomendacjach Yale University.