Doświadcz niezwykłej wyprawy na Antarktydę z Sir Ernestem Shackletonem i jego załogą. Przeżyj jedną z najbardziej inspirujących historii o przetrwaniu i współpracy.
O grze
Grytviken Game przenosi uczestników w sam środek antarktycznej wyprawy Sir Ernesta Shackletona z 1914 roku. Uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami logistycznymi i operacyjnymi, ucząc się zarządzać zespołem w dynamicznych i nieprzewidywalnych warunkach.
Poprzedni
Następny
Formuła / Metodologia gry
Struktura gry:
Uczestnicy:
6-180 osób, podzielonych na zespoły.
Metafora:
Symulacja jako analogia do zarządzania projektami w trudnym środowisku biznesowym.
Etapy gry:
Zespoły podejmują decyzje w kluczowych momentach wyprawy, wpływając na końcowy wynik reprezentowany przez punkty efektywności.
Metodologia:
Interaktywne decyzje:
Zespoły podejmują decyzje, które mają bezpośredni wpływ na wyniki.
Historia Shackletona:
Inspiracja do nauki o przywództwie, współpracy i adaptacji w trudnych warunkach.
Cele
01. Rozwój umiejętności lidera: Wzmacnianie zdolności do prowadzenia zespołu w trudnych sytuacjach.
02.Elastyczność decyzyjna: Nauka kiedy być dyrektywnym, a kiedy wspierać partycypację.
03.Zarządzanie w warunkach kryzysowych: Udoskonalenie umiejętności adaptacji i reagowania na nieoczekiwane wyzwania.
04.Integracja zespołu: Wspieranie współpracy i jedności w zespole w obliczu zmian.
Kompetencje
Zarządzanie w modelu konsultacyjnym:
Decyzje podejmowane na podstawie szerokiej konsultacji w zespole.
Prezentowanie i obrona decyzji:
Skuteczne komunikowanie i uzasadnianie wyborów
Praca z informacją zwrotną:
Efektywne wykorzystanie opinii do poprawy decyzji.
Zaawansowane umiejętności:
Prowadzenie zespołu w kryzysie:
Strategie na trudne czasy, w tym kształtowanie postaw proaktywnych.
Budowanie jedności i reagowanie na emocje:
Inspiracja zespołu i utrzymanie równowagi emocjonalnej.