GRYTVIKEN GAME - STUDIUM PRZYPADKU ENDURANCE

Doświadcz niezwykłej wyprawy na Antarktydę z Sir Ernestem Shackletonem i jego załogą. Przeżyj jedną z najbardziej inspirujących historii o przetrwaniu i współpracy.

O grze

Grytviken Game przenosi uczestników w sam środek antarktycznej wyprawy Sir Ernesta Shackletona z 1914 roku. Uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami logistycznymi i operacyjnymi, ucząc się zarządzać zespołem w dynamicznych i nieprzewidywalnych warunkach.

Formuła / Metodologia gry

Struktura gry:

Uczestnicy:

6-180 osób, podzielonych na zespoły.

Metafora:

Symulacja jako analogia do zarządzania projektami w trudnym środowisku biznesowym.

Etapy gry:

Zespoły podejmują decyzje w kluczowych momentach wyprawy, wpływając na końcowy wynik reprezentowany przez punkty efektywności.

Metodologia:

Interaktywne decyzje:

Zespoły podejmują decyzje, które mają bezpośredni wpływ na wyniki.

Historia Shackletona:

Inspiracja do nauki o przywództwie, współpracy i adaptacji w trudnych warunkach.

Cele

01. Rozwój umiejętności lidera: Wzmacnianie zdolności do prowadzenia zespołu w trudnych sytuacjach.
02. Elastyczność decyzyjna: Nauka kiedy być dyrektywnym, a kiedy wspierać partycypację.
03. Zarządzanie w warunkach kryzysowych: Udoskonalenie umiejętności adaptacji i reagowania na nieoczekiwane wyzwania.
04. Integracja zespołu: Wspieranie współpracy i jedności w zespole w obliczu zmian.

Kompetencje

Zarządzanie w modelu konsultacyjnym: Decyzje podejmowane na podstawie szerokiej konsultacji w zespole.
Prezentowanie i obrona decyzji: Skuteczne komunikowanie i uzasadnianie wyborów
Praca z informacją zwrotną: Efektywne wykorzystanie opinii do poprawy decyzji.

Zaawansowane umiejętności:

Prowadzenie zespołu w kryzysie:

Strategie na trudne czasy, w tym kształtowanie postaw proaktywnych.

Budowanie jedności i reagowanie na emocje:

Inspiracja zespołu i utrzymanie równowagi emocjonalnej.

Gra jest uzupełnieniem szkolenia:

ANGAŻUJĄCY LIDER II

Zespół w zmianie.