nasza strefa wiedzy

Czerp wiedzę.

Odkryj nasze materiały edukacyjne, poradniki oraz know-how.

Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1
Untitled-1

artykuły

Zarządzanie​

LOGO LEMENT

Szef coach a szef egzekutor

Kiedy zamierzasz wdrożyć w swoim zespole coaching możesz spotkać się z zarzutem, że jest to taki inny sposób oceny pracowniczej. Zatem jak wprowadzić coaching, aby zmniejszyć ryzyko negatywnych nastawień w Twoim zespole? Po wysłuchaniu Twoich wyjaśnień na temat wdrażanego coachingu

Czytaj więcej »

Miej pasję i determinację (Be Passionate and Determined)

W listopadzie 2014 roku prowadziłem projekt szkoleniowy, którego kluczowym czynnikiem sukcesu było zaangażowanie średniej kadry menedżerskiej w dużej firmie branży finansowej do wdrożenia nowych standardów pracy. Ponieważ podobne wdrożenie rok wcześniej zakończyło się niepowodzeniem, menedżerowie byli pełni sceptycyzmu co do

Czytaj więcej »

artykuły

Współpraca

LOGO LEMENT

artykuły

Sprzedaż

LOGO LEMENT

Klient w centrum uwagi

W piątkowych poradach pragnę się podzielić doświadczeniami dotyczącymi tego, jak radzić sobie w szczególnie trudnych sytuacjach w obsłudze. Używam terminu kamizelki ratunkowe, bo głęboko wierzę, że każdy z nas jako opiekun powinien znać podstawowe metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Czytaj więcej »

Czy jesteś rzemieślnikiem czy mistrzem w handlowaniu?

Uważamy, że uprawiać zawód handlowca można — tak, jak wiele innych — w dwóch perspektywach: rzemieślnika i mistrza. Perspektywa rzemieślnika (w dobrym znaczeniu tego słowa) oznacza biegłe opanowanie warsztatu handlowego, czyli: budowanie dobrego kontaktu, słuchanie, zadawanie pytań, docieranie do interesów, asertywność

Czytaj więcej »

Aktywna Sprzedaż. Jak możesz budować zainteresowanie klienta poprzez opowiadanie historii

Niesamowicie skuteczną metodą budowania Twojej wiarygodności w aktywnej sprzedaży jest storytelling – budowanie zainteresowania klienta za pomocą historii. Technika ta pozwala uniknąć sprzedaży „frontowymi drzwiami” czyli namawiania i przekonywania klienta do produktu lub usługi. Przeciwnie, umiejętnie zastosowany storytelling angażuje uwagę i emocje, przenosi klienta

Czytaj więcej »

Agent ubezpieczeniowy cz. 1

Agent ubezpieczeniowy – Praca na poleceniach, czyli jak efektywnie budować bazę nowych klientów, kiedy zaczynasz sprzedawać ubezpieczenia. W ciągu ostatnich czterech lat, jako trener pracujący dla jednej z największych korporacji ubezpieczeniowych w Polsce, przeprowadziłem kilkadziesiąt szkoleń wdrażających do zawodu agenta ubezpieczeniowego.

Czytaj więcej »

artykuły

Przywództwo

LOGO LEMENT

Jak budować zespół decyzyjny?

Zainspiruj się doświadczeniem profesora Victora.H Vrooma z Yale of University jak efektywnie budować zespół, który będzie zdolny do rozwiązywania problemów decyzyjnych. Tworzenie zespołu decyzyjnego Tworząc zespół decyzyjny i dobierając do niego członków, warto wziąć pod uwagę przede wszystkim te osoby,

Czytaj więcej »

artykuły

Obsługa klienta

LOGO LEMENT

Agent ubezpieczeniowy cz. 2

AGENT UBEZPIECZENIOWY – PRACA NA POLECENIACH. TELEFON DO OSÓB Z „LISTY POLECAJĄCYCH” W części 1 opisałem, w jaki sposób można tworzyć tak zwaną listę polecających, za pomocą której początkujący agent może uzyskać swoje pierwsze polecenia do potencjalnych klientów. Kolejnym krokiem po

Czytaj więcej »

artykuły

Efektywność osobista

LOGO LEMENT