BKS (B2B) to Badanie Kompetencji Sprzedażowych dla B2B, który jest przeznaczony do pomiaru kompetencji sprzedażowych wśród osób zajmujących się zawodowo sprzedażą w segmencie B2B (business to business). BKS ma charakter testu sytuacyjnego, co oznacza że składa się z kilkunastu (18) sytuacji typowych dla pracy w sprzedaży, do których zostały przedstawione możliwe sposoby zachowania się w każdej z nich (od kilku do kilkunastu). Zadaniem osób badanych jest ocenić każde z tych zachowań w skali od 1 do 9, gdzie 1=bardzo zły pomysł, a 9=bardzo dobry pomysł.
Dowiedz się więcej pobierając poradnik.
Poradnik użytkownika_BKS_B2B
Narzędzie powstało przy współpracy Dominika Wieczorka i Roberta Zycha
Szkolenie skierowane do handlowców, szefów sprzedaży i właścicieli firm. Uczestnicy nauczą się jak odzyskiwać zaległe należności. Poznają techniki rozmów z dłużnikami, radzenia sobie z wymówkami klientów, egzekwowania należności bez sięgania po sankcje.